150 ezer ügyfélnél már helyreállt az áramszolgáltatás az E.ON hálózatán

Pinterest LinkedIn Tumblr +

Több mint 150 ezer ügyfélnél már helyreállt az áramszolgáltatás a hétfő délutáni vihar után az E.ON Hungária Csoport működési területén. A vállalat a Dunántúl, Budapest és Pest vármegye áramhálózatát üzemelteti – ezeken a térségeken is jelentős károkat okozott a rendkívül erős hidegfront, amely helyenként 90–100 km/h-s széllökésekkel és nagy mennyiségű csapadékkal érkezett az országba.

A hibák száma rövid idő alatt gyorsan emelkedett, összesen 165 ezer ügyfélnél ment el hosszabb-rövidebb időre az áram. Az E.ON megerősített készenléttel várta a viharos időjárást, így a hibaelhárítás azonnal megkezdődött. Ennek eredményeként 130 ezer ügyfélnél már hétfő este visszaállt a szolgáltatás. Kedd reggel 8 órára az ellátatlan ügyfelek száma 10 ezerre csökkent, többségük Pest vármegyei településeken él.

Az E.ON szakemberei továbbra is megerősített készenlétben, folyamatos műszakokban dolgoznak azon, hogy a szolgáltatás mindenhol a lehető legrövidebb időn belül helyreálljon. A munkát több helyszínen nehezíti, hogy a hálózat egyes szakaszain vezetékre dőlt, olykor 18-20 méter magas fákat kell eltávolítani a biztonságos helyreállítás érdekében.

A műszaki egységek mellett hétfő délutántól megerősített létszámmal működik az E.ON ügyfélszolgálata is, hogy gyorsan tudja fogadni a bejelentéseket és tájékoztatni az érintett ügyfeleket. A telefonos ügyfélszolgálaton elősorban az egyéni bejelentéseket várják. A nagyobb kiterjedésű, több utcát vagy résztelepülést érintő üzemszüneteket az E.ON munkatársai központilag látják, ezek bejelentése nem szükséges.

Az E.ON Hungária Csoport ezúton is köszöni az érintett ügyfelek türelmét és megértését.

Megosztás.

A szerzőről

Hozzászólások lezárva.